prtenjaca

Hej jag ska berätta om min Bästa stora syster min stora syster hon är allt för mig hon är mitt allt! jag kommer att ÄLSKA henne hela mitt liv hon är mitt liv hon betyder allt för mig hon är jätte speciell hon är min ÄNGEL och kommer alltid att vara det fast jag är dum sur och nyper henne som jag inte ska göra!!! så älskar jag henne och ifall hon är arg på mig så är hon allt för mig ja älskar henne och ingen ingen får vara dum mot henne ingen!alla måste vara rädda om era stora syster hon är ju allt för er ni behöver eran stora syster jag behöver min stora syster hon hjälper mig med saker hon betyder allt för mig! ♥

Liseberg!

Publicerad 2012-11-24 23:39:00 i Allmänt,

Hej idag har jag varit på Liseberg det var kul och tråkigt på samma sätt för först har jag en kompis som gråter hela tiden och är tråkig så jag blir ju irriterad!! och så men sen har jag en annan kompis som är snäll som inte grinar men igentligen ska man inte prata skit om sin kompis men jag blir så himla sur så det är inte sant!! och dom ska ta bort balder från liseberg den som var så himla bra jag och min lodsas mamma åkte den skit mycket för föra vintern hahaha!! dom ska ta bort den för att den börjar knarra och mögla :/ så dom ska bygga en ny som ska bli klar 2014. men det kommer nog bli kul ja!! men jag åkte några saker endå idag så det är ju bra sen såg jag film kamrer som filmade ett par för bonde söker fru eller nåt sånt program!! det är sant och hon kompisen som var sådär rolig idag potade henne så hon tappade sin iphone vi såg inte för hon sprang iväg min kompis det var pinsamt sen i en annan butik så trodde hon att en cupcake kostade så mycket men den kostade mer då blir hon ledsen och går så vill hon inte ha den då stog vi i kön i ordnödan så vi missade bussen!! så klockan var 21.21 det var sent så klart så blir föräldrarna oroliga men hennes blev inte det fattar du eller!! men inget att prata om hehe puss på er alla och ha en skön lördag kväll !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela