prtenjaca

Hej jag ska berätta om min Bästa stora syster min stora syster hon är allt för mig hon är mitt allt! jag kommer att ÄLSKA henne hela mitt liv hon är mitt liv hon betyder allt för mig hon är jätte speciell hon är min ÄNGEL och kommer alltid att vara det fast jag är dum sur och nyper henne som jag inte ska göra!!! så älskar jag henne och ifall hon är arg på mig så är hon allt för mig ja älskar henne och ingen ingen får vara dum mot henne ingen!alla måste vara rädda om era stora syster hon är ju allt för er ni behöver eran stora syster jag behöver min stora syster hon hjälper mig med saker hon betyder allt för mig! ♥

Balen imorgon!

Publicerad 2012-05-17 20:15:24 i Allmänt,

imorgon ska jag och mina syskon till min systers bal den är inan hennes student det kommer bli jätte kul att få se fina kläningar och hår upsätningar jag hoppas ni får en bra torsdag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela